کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 750001130 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/03 | اعضاء: 317875 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

AltKeyboard 2؛ قدرت واقعی کیبورد آی‌اواس را تجربه کنید

20140525-220858-79738901.jpg

AltKeyboard 2 ادامه‌ای است برای یکی دیگر از عناوین محبوب منتشرشده توسط گروه قدرتمند A3tweaks. این توییک را می‌توان در کنار توییک‌های Auxo 2 و Apex 2 مهره‌ی سومی دانست که انتظار عرضه‌ی آن از مدت‌ها پیش کشیده می‌شد.

AltKeyboard از آن دسته توییک‌هایی است که با استفاده به مرور تبدیل به یکی از اجزای اصلی سیستم عامل می‌شود. به همین دلیل بود که از نخستین روزهایی که آی‌اواس ۷ جیلبریک شد بسیاری از کاربران جا را برای نسخه‌ی سازگار با آی‌اواس ۷ این توییک خالی می‌دیدند. ناگفته جایگاه محبوب این توییک در جامعه‌ی جیلبریک پیداست.

به گزارش سافت گذر به نقل ازاپل اپس؛ البته کمی توجه و فکر می‌تواند توجیه‌کننده‌ی محبوبیت این توییک باشد. کیبورد پیش‌فرض سیستم عامل آی‌اواس بر روی آیفون بسیار کوچک است و بنابراین در طراحی آن اصل حفظ سادگی رعایت شده است. این کار موجب شده است که تعدادی از قابلیت‌هایی که شاید برای خیلی‌هایمان کلیدی باشد را روی آن شاهد نباشیم. برای مثال سخت می‌توان جایگاهی برای قابلیت سوایپ بر روی این کیبورد و یا ردیف پنجمی حاوی اعداد را متصور شد.

حال در چنین شرایطی است که AltKeyboard 2 با نبوغی که در پشتش نهفته است از راه می‌رسد و با همان فرمولی پیش می‌آید که نسخه‌ی نخست آن را تبدیل به یکی از بهترین توییک‌ها کرد. این توییک قدرت واقعی را به کیبورد پیش‌فرض دستگاه می‌بخشد، بدون آن که دست به اندازه‌ی کیبورد بزند.

قابلیت‌های پایه‌ی توییک به همان فرم سابق در نسخه‌ی دوم نیز بازسازی شده‌اند. می‌توانید انگشتتان را بر روی دکمه‌های کیبورد نگه داشته و به بالا بکشید تا کاراکتر خاکستری رنگ بالای آن دکمه تایپ شود. برای مثال می‌توانید بدون نیاز به عوض‌کردن کیبورد و رفتن به صفحه‌ی دوم، کلید Q را نگه داشته و به بالا بکشید تا عدد یک تایپ شود. این قابلیت عمل تایپ‌کردن را بسیار سریع‌تر و روان‌تر از قبل می‌کند. و یا کافی است بر روی یک کلید انگشتتان را نگه داشته و به پایین بکشید تا حرف بزرگ آن نوشته شود. این امکان نیز شما را از نیاز به کلید شیفت رها می‌کند، که باز می‌تواند تأثیر محسوسی روی سرعت تایپ داشته باشد.

20140525-220050-79250121.jpg

از قابلیت‌های بزرگی که برای نخستین بار در AltKeyboard 2 شاهد آن هستیم امکانی است موسوم به Auxiliary Alts. این قابلیت شما را قادر می‌سازد که با انتخاب یک دکمه و بالاکشیدن انگشتتان بر روی آن عملکرد خاصی را انجام دهید. برای مثال می‌توانید تنظیم کنید که در حالتی که متنی را انتخاب کرده‌اید، انگشت خود را بر روی دکمه‌ی شیفت به بالا بکشید تا دیکشنری اجرا شود و لغت را معنی کند. یا می‌توانید بر روی دکمه‌ی Return انگشتتان را به بالا بکشید تا پیشنهادهای تصحیح خودکار را خاموش کنید. در واقع مجموعه‌ی کاملی از امکانات تایپ.

20140525-220050-79250225.jpg

شاید بتوان مهم‌ترین جنبه‌ی امکان Auxiliary Alts را عملکردهایی دانست که به دکمه‌ی اسپیس اضافه می‌شود. سوایپ به بالا بر روی دکمه‌ی اسپیس چندین عملکرد در رابطه با ادیت متن را برایتان فراخوانی خواهد کرد. قابلیت‌هایی نظیر کپی، پیست، کات، انتخاب متن و انتخاب کل متن. این قابلیت نیز طوری ساخته شده است که همواره دم دستان باشد، تا به این ترتیب حداقل بر روی کاغذ بتوان گفت سرعت تایپتان افزایش خواهد یافت.

قابلیت بزرگ دیگر AltKeyboard 2 امکانی است تحت عنوان Cursor Seeker. توسط این قابلیت می‌توانید تنها با سوایپ‌کردن بر روی کیبورد نشانگر تایپ را مابین حروف حرکت دهید. در حین حرکت نیز به شیوه‌ی زیبایی پیش‌نمایشی از محل نشانگر بر روی کیبورد نشان داده می‌شود و نیاز به دنبال‌کردن نشانگر لای حروف نیست. تنظیمات مختلفی بر روی نمای پیش‌نمایش نشانگر نیز قابل اعمال است و حتی می‌توان آن را غیرفعال کرد. در حالتی که پیش‌نمایش را غیرفعال کرده باشید عمکرد توییک تا حد زیادی شبیه به توییک بسیار محبوب SwipeSelection می‌شود. این جنبه از توییک دارای قدرتی نیست که توسط SwipeSelection ارائه می‌شود، اما نقص پایه‌ای آی‌اواس در نداشتن چنین امکانی به طور پیشفرض را برطرف می‌کند.

AltKeyboard 2 تعدادی گزینه‌ی قابل تنظیم و سفارشی‌سازی نیز برای تغییر نحوه‌ی عملکرد توییک ارائه می‌دهد. گزینه‌هایی نظیر غیرفعال یا معکوس‌کردن جهت سوایپ روی دکمه‌ها، فعال‌کردن امکان نمایش حروف بر اساس وضعیت کنونی دکمه‌ی شیفت، و یا امکان غیرفعالسازی جنبه‌های مختلف قابلیت Auxiliary Alts.

20140525-220050-79250390.jpg

اگر به دنبال توییکی هستید که تجربه‌ی تایپ در سیستم عامل آی‌اواس را برایتان به کلی بهبود ببخشد از این بیشتر صبر نکنید. قابلیت‌های اصلی توییک AltKeyboard (سوایپ به بالا و پایین روی حروف) امکاناتی بودند که آن را به عنوانی مطرح تبدیل کردند، حال قابلیت‌های اضافه‌شده‌ی جدید نیز نسخه‌ی دوم را به عنوانی یک سر و گردن بالاتر از نسخه‌ی قبل تبدیل خواهند کرد.

این توییک به قیمت ۲.۹۹ دلار و در صورتی که نسخه‌ی قبلی توییک را پیش از این خریداری کرده باشید به قیمت ۱.۹۹ دلار از سورس بیگ‌باس قابل خریداری است. در صورتی که امکان خرید مستقیم توییک را ندارید، اپل اپس به زودی امکان خرید لایسنس آن را از طریق فروشگاه توییک خود ممکن خواهد ساخت تا بتوانید نسخه‌ی اورجینال AltKeyboard 2 را خریداری و نصب کنید.

هم اکنون لایسنس اورجینال این توییک در فروشگاه اپل اپس قسمت توییک های سیدیا قابل خرید می باشد . برای خرید : http://www.cydia.apple-shop.ir 

نسخه‌ی کرک‌شده نیز پس از انتشار بر روی سورس اختصاصی اپل اپس قرار خواهد گرفت.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 20805 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: appleapps.ir تاریخ خبر: 1393/03/05 تعداد مشاهده: 1761
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر